Saturday, March 26, 2011

Weetje nog......

Ken je dat gevoel van vroeger, je weet wel als je bijna jarig bent maar nogniethelemaal (nog 1 nachtje slapen!). Je wilt zoooo graag slapen omdat het dan sneller morgen is. Alleen het is zo gigantisch spannend dat je er niet van kunt slapen? Ik weet het nog wel, ik heb alles geprobeerd destijds: m'n ogen hard dichtknijpen in de hoop dat je uiteindelijk in slaap valt, schaapjes tellen of gewoon 1 t/m 1000 fluisteren...

En dat, dames en heren, dat gevoel heb ik nu! Ik heb zoveel zin om morgen op de real deal "American Spring Break" naar Jamaica te gaan, ik kan er gewoon niet van slapen! Eigenlijk wel grappig, ik ben al zo lang niet zenuwachtig geweest. Zelfs niet zo erg tijdens me reis naar SF! Ik denk dat het allemaal te maken heeft met verwachtingen, want 3 maanden geleden (jaja tijd gaat snel) had ik geen idee wat me allemaal te wachten stond. En nu? Ik weet precies wat er aankomende week gaat komen: lachen, gieren, brullen, feesten, klieren, smullen! 7 dagen lang feest in Jamaica, het eiland van Bob Marley, reggae en weed. De party-crew bestaat uit 2 gekke aussies, 2 amsterdammers en een prachtige dame uit Canada. De koffer moet nog gepakt worden (eerst nog 10 wasjes draaien) maar de bikini's, jurkjes & hakken liggen klaar en de reggae staat al op mijn ipod. IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder heb ik nog wat andere avonturen beleeft. Vanavond ben ik naar een dansvoorstelling geweest van het ODC, een mooie voorstelling met modern, "contemporary" dance. In het begin een beetje wennen, soms leek het meer op een epileptische aanval maar na een tijdje was ik enorm onder de indruk! Ik snap nog steeds niet helemaal waarom ze dansen met opgestoken middelvingers en de titels waren ook een beetje vaag "I LOOK VACANTLY AT THE PACIFIC….THOUGH REGRET". Maar chapeau voor de dansers, wat een kracht, souplesse en controle!

hieronder een link naar een filmpje van ODC:


..........ik heb nog 1000 andere wilde avonturen die ik dolgraag met jullie zou willen delen maar helaas voor jullie (niet voor mij)wordt ik nu eindelijk een beetje slaperig dus daar moet ik misbruik van maken!! Dat scheelt me weer tot 1000 tellen!

Het was kort maar krachtig, wacht maar met spanning op mijn volgende avonturenblog. Ik zal zorgen dat het interessant leesvoer wordt!

adieu

No comments: